Pinarel - Serwis jest autoryzowaną stacją obsługi takich marek jak Arkus, Romet i Univega. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zgodnie z normami producentów. Oferujemy szybkie terminy realizacji i uczciwe podejście do każdego przypadku.
Realizacja naprawy gwarancyjnej:
1. Dostarczenie roweru do serwisu.
Należy zabrać ze sobą dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Dla osób, które zakupiły rower drogą internetową bezpośrednio od producenta firmy Arkus&Romet Group, wystarczy faktura zakupu.
2. Kwalifikacja naprawy gwarancyjnej
Jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta (szczegóły w karcie gwarancyjnej), rower zostanie naprawiony na miejscu (o ile będzie to naprawa drobna). W innym przypadku należy go pozostawić razem z kartą gwarancyjną. Naprawy gwarancyjne realizowane są priorytetowo. Czas jej wykonania najczęściej zamyka się w czasie jednego tygodnia (jeżeli jest konieczność wymiany uszkodzonych części) lub trwa krócej (1-2 dni dla napraw bez konieczności wymiany części).
3. Odbiór roweru z serwisu
Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej kontaktujemy się telefonicznie z Klientem i informujemy o gotowości do odbioru roweru.
UWAGA PROMOCJA
Twój nowy rower otrzymany kurierem nie jest do końca sprawny?
Sprzedawca z marketu nie przygotował go właściwie do jazdy przed sprzedażą?
Przyjdź lub skontaktuj się z nami i niewielkim kosztem przygotuj go do jazdy.
Zaufaj doświadczeniu autoryzowanej stacji obsługi
© Copyright Pinarel - Serwis - wszystkie prawa zastrzeżone | 507 760 710, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.