Pinarel - Serwis jest autoryzowaną stacją obsługi takich marek jak Arkus, Romet i Univega. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zgodnie z normami producentów. Oferujemy szybkie terminy realizacji i uczciwe podejście do każdego przypadku.
Realizacja naprawy gwarancyjnej:
1. Dostarczenie roweru do serwisu.
Należy zabrać ze sobą dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Dla osób, które zakupiły rower drogą internetową bezpośrednio od producenta firmy Arkus&Romet Group, wystarczy faktura zakupu.
2. Kwalifikacja naprawy gwarancyjnej
Jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta (szczegóły w karcie gwarancyjnej), rower zostanie naprawiony na miejscu (o ile będzie to naprawa drobna). W innym przypadku należy go pozostawić razem z kartą gwarancyjną. Naprawy gwarancyjne realizowane są priorytetowo. Czas jej wykonania najczęściej zamyka się w czasie jednego tygodnia (jeżeli jest konieczność wymiany uszkodzonych części) lub trwa krócej (1-2 dni dla napraw bez konieczności wymiany części).
3. Odbiór roweru z serwisu
Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej kontaktujemy się telefonicznie z Klientem i informujemy o gotowości do odbioru roweru.
UWAGA PROMOCJA
Twój nowy rower otrzymany kurierem nie jest do końca sprawny?
Sprzedawca z marketu nie przygotował go właściwie do jazdy przed sprzedażą?
Przyjdź lub skontaktuj się z nami i niewielkim kosztem przygotuj go do jazdy.
Zaufaj doświadczeniu autoryzowanej stacji obsługi
Świeże promocje zawsze na Facebooku - dołącz się!
ROWER ZE SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ? A MOŻE Z MARKETU?
PRZYGOTUJ GO DO JAZDY
Masz rower w pudle do złożenia? Zakupiony w markecie, lecz nie został on właściwie przygotowany do jazdy? Coś rzęzi, skrzypi, jest rozregulowane lub nie skręcone? Skorzystaj z oferty i przygotuj swój rower do jazdy. Wiedz, że gwarancja na nowe rowery nie obejmuje żadnych regulacji, centrowania kół, czy kasowania luzów. To powinien zrobić sprzedawca przed wydaniem sprzętu. Niestety nie każdy market zatrudnia serwisantów znających się na rzeczy. Jeśli jazda na Twoim jednośladzie z marketu pozostawia wiele do życzenia, nie odstawiaj go na bok. Niewielkim kosztem możesz go usprawnić. Oferta obejmuje przygotowanie do użytkowania rowerów nowych bez względu na rodzaj i markę.
W ramach usługi zostaną wykonane czynności:
1. Centrowanie kół, naciągnięcie szprych
2. kontrola skręcenia elementów tocznych (stery, piasty, wkład suportu), ew. poluzowanie lub kasowanie luzu
3. Kontrola/dokręcanie połączeń śrubowych
4, Smarowanie napędu (jeśli wymaga)
5. Kontrola ciśnienia w kołach (pompowanie do właściwego ciśnienia)
6. Regulacja przerzutek i hamulców
7. Kontrola prawidłowego ustawienia komponentów (mostek, kierownica, siodło, manetki)
8. Ustawienie pozycji (przy odbiorze o ile obecna jest osoba, która będzie go użytkować)
to wszystko w cenie 50zł
Termin realizacji do uzgodnienia.
CENNIK
PRZEGLĄD
Przegląd startowy (MIKRO) na już (bez kolejki): 40 zł
Pompowanie kół, smarowanie napędu, sprawdzenie stanu najważniejszych elementów wpływających na bezpieczeństwo (hamulce, łańcuch, ogumienie, luzy)
Konwersja roweru zwykłego na elektryczny: 700 zł
Składanie nowego roweru z pudełka + regulacja/przegląd zerowy: 120 zł
Składanie roweru elektrycznego z pudełka: 200 zł
Przegląd techniczny usprawniający (MAŁY): 150 zł (z myciem + 80zł)
Przegląd przeznaczony dla rowerów w dobrym stanie, które nie wymagają rozbierania elementów tocznych i/lub ułożyskowanych
(rowery dziecięce, składaki – 100 zł)
W skład przeglądu usprawniającego wchodzą następujące czynności:
- regulacje hamulców i przerzutek;
- smarowanie łańcucha;
- kontrola połączeń śrubowych;
- centrowanie i wyśrodkowanie kół;
- sprawdzanie linek, pancerzy i fajek (v-break);
- serwis ogumienia (sprawdzany jest stan opony, korekcja ułożenia na obręczy, ew. wymiana, pompowanie);
- kasowanie luzów i regulacja elementów ruchomych (piasty, suport, stery);
Do ceny należy doliczyć ew. koszty części. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie. Ceny przeglądów rowerów holenderskich lub typu „retro” mogą być wyższe.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przegląd techniczny sezonowy (DUŻY): 300 zł (z myciem + 80zł)
Przegląd przeznaczony dla rowerów dużo eksploatowanych i wartościowych. W przeglądzie rozbierane są piasty, stery, suport, są kontrolowane pod kątem zużycia (ew. wymieniane części), czyszczone i smarowane
(rowery dziecięce, składaki – 200 zł)
W skład przeglądu okresowego wchodzą następujące czynności:
- regulacja napędu, hamulców i przerzutek;
- smarowanie łańcucha;
- kontrola wszystkich połączeń śrubowych;
- centrowanie i wyśrodkowanie kół;
- sprawdzanie i linek, pancerzy i fajek (v-break);
- serwis ogumienia (sprawdzany jest stan opony, korekcja ułożenia na obręczy, ew. wymiana, pompowanie);
- rozbierane są stery, piasty i wkład suportu, są one czyszczone, smarowane i regulowane;
- kontrola poprawnego zainstalowania i działania komponentów i akcesoriów (np. oświetlenia, licznika, błotników);
- kontrola działania amortyzatora (smarowanie goleni, regulacja);
Do ceny należy doliczyć ew. koszty części: linek, pancerzy, ogumienia, czy komponentów. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie. Ceny przeglądów rowerów holenderskich lub typu „retro” mogą być wyższe.
Przegląd techniczny kompleksowy (FULL OPCJA) (przegląd techniczny sezonowy (DUŻY) + mycie z odświeżeniem lakieru + kontrola/korekta geometrii ramy i widelca + frezowanie muf ramy + regeneracja gwintów w ramie) : 700 zł
Jeśli posiadasz rower, który chciałbyś odnowić, zapraszam do skorzystania z tej oferty. Rozbieramy rower w całości. Cena zwiera kompletny przegląd okresowy + każdy element jest czyszczony, wykonywana jest polerka ramy odświeżająca lakier i usuwająca większość małych rys. Wszystkie elementy zużyte są wymieniane na nowe (po uzgodnieniu doliczane do rachunku). Otrzymasz rower w pełni przebudowany (podobnie jak komputer po sformatowaniu i wgraniu nowego systemu), który posłuży Ci długo bezawaryjnie.
W cenie przeglądu kompleksowego zawiera się ponadto:
- mycie całego roweru;
- odświeżenie lakieru ramy (usuwanie śladów po obcieraniu pancerza, przekładaniu nogi, mikrorys, mocnych zabrudzeń);
- kontrola/korekta geometrii ramy i widelca;
- kontrola/korekta geometrii haka przerzutki tylnej;
- kontrola/korekta centryczności i wyśrodkowania kół;
- regeneracja połączeń gwintowanych w ramie i komponentach;
- planowanie mufy suportowej, sterowej oraz haka przerzutki tylnej ramy;
- ustalenie indywidualnej pozycji dla właściciela;
- przegląd okresowy
Przegląd kompleksowy pozwala poznać mocne i słabe punkty roweru. Sprawdzić, czy rower był naprawiany, czy rama nie posiada uszkodzeń, poprawność zestawienia komponentów, co było wymieniane, poznać dokładnie stan roweru.
Do ceny należy doliczyć ew. koszty części: linek, pancerzy, ogumienia, czy komponentów. Przed wymianą ustalamy to z Klientem na miejscu lub telefonicznie.
RAMA
Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) mufy rury sterowej ramy (góra i dół): 100 zł (tylko stery zwykłe 1,1/8' -1,5', cena nie zawiera demontażu i ponownego montażu sterów +40zł)
Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) mufy rury suportowej ramy (prawa i lewa strona): 100 zł (cena nie zawiera demontażu i ponownego montażu suportu +40zł)
Planowanie (frezowanie, równanie krawędzi) haka przerzutki tylnej ramy: 60 zł (cena nie zawiera demontażu, montażu i regulacji przerzutki tylnej)
Gwintowanie rury sterowej widelca 1” lub 1i1/8”: 10 zł/5mm
Przegwintowanie otworów na bidon: 20 zł/szt. (poprawa gwintu)
Naprawa/wstawienie insertu w ramie pod bidon (otwór z gwintem w ramie do przykręcania koszyku na bidon - tylko ramy aluminiowe i stalowe): 60 zł/szt
Przegwintowanie haka przerzutki tylnej: 20 zł (poprawa gwintu)
Regeneracja gwintu mufy suportu (BSA lub ITAL - obie strony): 70 zł (poprawa gwintu, cena nie zawiera demontażu i montażu suportu +40zł)
Gwintowanie mufy suportu w surowej ramie (BSA lub ITAL - obie strony): 150 zł (tylko aluminiowe mufy)
Przegwintowanie (naprawa gwintu BSA) mufy suportu z BSA (angielski) na ITAL (włoski): 150 zł (tylko aluminiowe mufy)
Przegwintowanie przelotek linek przerzutkowych: 30 zł/szt.
Przygotowanie ramy do budowy roweru (planowanie muf: sterowej, suportu, haka tylnej przerzutki, oraz regeneracja gwintu mufy suportu, haka tylnej przerzutki, otworów pod bidon, przelotek linek przerzutkowych): 300 zł
Naprawa otworu z gwintem w haku przerzutki tylnej (tulejowanie haka przerzutki tylnej): 150 zł/szt.
AMORTYZATOR
Serwis amortyzatorów olejowych i powietrznych Rock Shox: 220 zł
(rozebranie, czyszczenie, wymiana właściwego oleju w tłumiku i goleniach, smarowanie uszczelek, ustawienie twardości, pompowanie)
Serwis amortyzatorów zwykłych sprężynowych: 150 zł
(Rock Shox, SR Suntour, RST itp. - rozebranie, czyszczenie, polerowanie goleni, smarowanie, ustawienie twardości)
NAPĘD
Wymiana, naprawa łańcucha: 20 zł
Zakucie, skrócenie łańcucha: 20 zł
Smarowanie napędu: 10 zł
Wymiana kasety lub wolnobiegu: 30 zł
Wymiana korby: 40 zł
Wymiana korby z pełną osłoną łańcucha: 60 zł
Wymiana korby z uszkodzonym gwintem: 70 zł
Wymiana tarcz zębatych w korbie: 30 zł/kpl.
Wymiana/smarowanie wkładu suportu: 45 zł
Wymiana łożysk maszynowych w miskach zewnętrznych suportu typu hollowtech: 60 zł/kpl.
Wymiana pedałów: 15 zł/para
Montaż nosków na pedała: 20 zł/kpl.
Wymiana napędu (korba, łańcuch, kaseta/wolnobieg + doregulowanie przerzutek): 60 zł/kpl.
Przegwintowanie otworów pod pedały w korbie: 25 zł/szt. (poprawa gwintu)
Naprawa otworu z gwintem na pedał (tulejowanie ramienia korby - lewa lub prawa strona): 130 zł/szt
PRZERZUTKI
Regulacja przerzutki przedniej lub tylnej: 20 zł/szt.
Wymiana przerzutki przedniej lub tylnej wraz z regulacją: 40 zł/szt. (50 zł w przypadku konieczności wymiany linki i pancerza)
Prostowanie haka przerzutki tylnej: 25 zł
Wymiana linki z pancerzem przerzutki przedniej lub tylnej wraz z regulacją: 30 zł/szt.
Wymiana manetek przerzutkowych z linkami i pancerzami wraz z regulacją: 80 zł/para lub 40 zł/szt.
Wymiana klamkomanetek z linkami i pancerzami wraz z regulacją hamulców i przerzutek): 120 zł/para lub 60 zł/szt.
Wymiana kółeczek w tylnej przerzutce: 30 zł/kpl.
Regeneracja manetki zmiany biegów - typu Rapid Fire: 50 zł/szt. (np. jeśli prawa wrzuca tylko 2-3 biegi a reszta jest "pusta" a lewa ma tylko 1 lub 2 biegi)
KOŁA
Wymiana łożysk maszynowych piasty przedniej/tylnej + czyszczenie korpusu piasty: 50 zł przednia/60 zł tylna/ 100 zł łącznie z łożyskami bębenka
Serwis podstawowy piasty (czyszczenie/wymiana kulek, stożków, osi piasty przedniej/tylnej + smarowanie: 20 zł/piasta
Napięcie luźnych szprych świeżo-zaplecionego kola + centrowanie - 45 zł
Centrowanie koła: 30 zł
Centrowanie koła z silnikiem elektrycznym: 60 zł (wyśrodkowanie, naciągnięcie szprych, centrowanie)
Centrowanie koła motocyklowego: 80 zł (wyśrodkowanie, naciągnięcie szprych, centrowanie)
UWAGA: jeżeli koło oddane jest do centrowania z oponą a występuje w nim bicie góra - dół, doliczana jest opłata 20zł za ściągnięcie i ponowne założenie opony i dętki
Centrowanie koła z prostowaniem obręczy: 90 zł
Naklejenie szytki na obręcz aluminiową lub karbonową (przygotowaną do naklejenia): 50 zł
Wymiana szytki na obręczy aluminiowej lub karbonowej (z usunięciem poprzedniego kleju): 70 zł
Zaplatanie koła, wymiana kompletu szprych, piasty lub obręczy: 100 zł
Zaplatanie koła wraz z doborem długości szprych: 120 zł
Zaplatanie koła z silnikiem elektrycznym: 150 zł
Wymiana dętki / opony: 25 zł*
Wymiana grzechotki / bębenka piasty tylnej: 50 zł
Regeneracja grzechotki / bębenka piasty tylnej: 80 zł
Kasowanie luzów w piastach przednich lub tylnych 20 zł/piasta
*cena wymiany dętki i opony w rowerach z pełną osłoną (tzw. holendry) lub z przerzutkami/hamulcami bębnowymi lub rolkowymi w piaście wynosi 60 zł
HAMULCE
V-Breake/U-Brake/Cantilever/Szczękowe:
Regulacja hamulca: 20 zł/szt.
Wymiana klocków hamulcowych wraz z regulacją: 40 zł/kpl. na 1 koło
Wymiana klamki hamulcowej i/lub szczęki hamulca wraz z regulacją: 40zł/szt.
Wymiana linki i pancerza w hamulcu przednim lub tylnym wraz z regulacją: 30 zł/szt.
Tarczowe hydrauliczne/Tarczowe linkowe:
Regulacja hamulca: 20 zł/szt.
Prostowanie tarczy hamulcowej: 20 zł/szt.
Wymiana tarczy hamulcowej: 20 zł
Wymiana płynu hamulcowego/odpowietrzanie: 40 zł/hamulec (+ cena płynu ok. 10 zł/hamulec)
Wymiana, skracanie przewodów hamulcowych: 70 zł/hamulec
UKŁAD KIEROWNICZY
Wymiana widelca sztywnego lub amortyzatora: 80 zł (w cenę wliczone jest skracanie rury sterowej, regulacja hamulca, nabicie gwiazdki lub montaż korka)
Wymiana / nawinięcie owijki kierownicy szosowej: 30 zł
Nabicie nowej gwiazdki lub dolnej bieżni sterów na rurę sterową widelca: 20 zł
Skracanie rury sterowej widelca (karbon, aluminium, stal): 40 zł lub 70 zł (jeśli trzeba ściągnąć widelec i ponownie zamontować w rowerze)
Wymiana sterów: 60 zł
Konserwacja sterów (czyszczenie, smarowanie, regulacja): 30 zł
Kasowanie luzów w sterach: 20 zł
Wymiana kierownicy: 30 zł (bez osprzętu)
Wymiana kierownicy (z pełnym osprzętem): 100 zł
Wymiana chwytów: 20 zł/para
KOSMETYKA/SMAROWANIE
Mycie roweru wraz z napędem + smarowanie napędu: 80 zł (usługa wstrzymana)
Czyszczenie i smarowanie napędu (kaseta zębatek / wolnobieg, łańcuch, korba, kółka przerzutki tylnej): 50 zł
Smarowanie łańcucha: 10 zł
KOMPONENTY I AKCESORIA
Wymiana/montaż komponentów: 20 zł
Dotyczy komponentów: wymiana żarówki w lampce, pedałów, koszyk na bidon, osłona korby, torebka na ramę i pod siodełko, pompka zintegrowana z mocowaniem na bidon, podpórka (stopka), zapięcie rowerowe, odblaski kpl.
Wymiana/montaż komponentów: 25 zł
Dotyczy komponentów: siodełko, mostek, sztyca (wspornik siodła), osłona łańcucha i korby, oświetlenie bateryjne kpl., dynamo, błotniki z jednopunktowym mocowaniem kpl.
Wymiana/montaż komponentów: 35 zł
Dotyczy komponentów: bagażnik, sakwy na bagażnik, licznik rowerowy, błotniki ze wspornikami kpl., oświetlenie na prądnicę kpl., kółka boczne, koszyk na zakupy.
Wymiana/montaż komponentów: 50 zł
Dotyczy komponentów: fotelik dziecięcy, pełna osłona korby w holendrze, przyczepka/doczepka rowerowa
Konfiguracja licznika: 20 zł
Konfiguracja sterownika roweru elektrycznego: 50 zł
USŁUGI DODATKOWE
Ekspertyza powypadkowa: 500 zł
Miałeś wypadek? Potracił Cię samochód nie z Twojej winy? U nas wykonasz ekspertyzę i dostaniesz pisemny raport. Koszt ekspertyzy najczęściej zwraca ubezpieczyciel.
Przegląd roweru z pisemnym raportem o stanie uszkodzeń i sposobie naprawy wraz z wyceną przygotowany dla ubezpieczalni
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Składanie roweru/wymiana ramy: 350 zł
(cena zawiera centrowanie gotowych kół natomiast nie zawiera planowania muf ramy)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Składanie roweru: 500 zł
(cena zawiera zaplatanie kół natomiast nie zawiera planowania muf ramy)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Składanie roweru: 750 zł
(cena zawiera zaplatanie nowych kół oraz planowanie mufy suportowej oraz sterowej)
ROWER ZASTĘPCZY 20zł/doba ! - klient oczekujący na naprawę swojego roweru, może wypożyczyć w specjalnej cenie! Serdecznie zapraszamy!
Wszystkie ceny są cenami brutto. Cennik zawiera wyłącznie koszty usług. Nie zawiera cen wymienianych części. Przed każdą naprawą możemy w przybliżeniu określić koszt końcowy.
W okresie październik - luty naprawiamy przyczepki rowerowe, rowery poziome, wózki inwalidzkie, chodziki, rowery stacjonarne (tylko mechanika), hulajnogi zwykłe, wózki dla żłobków i przedszkoli i inne przyrządy sportowo - rehabilitacyjne. Hulajnóg elektrycznych nie naprawiamy.
Ceny i zakres prac ustalane są indywidualnie.
Powyższy opis jest własnością firmy Pinarel – Serwis. Kopiowanie zabronione.
Wymiana kierownicy: 30 zł (w zwykłych rowerach bez manetek przerzutkowych i klamek hamulcowych)
Naprawiamy rowery:
- Szosowe (kolarki)
- Górskie (MTB)
- ATB
- Trekking
- City (Miejskie)
- Enduro
- Freeride
- DH
- DJ (Dirt Jump)
- Dual
- BMX
- Cruiser
- Dziecięce
Poza wszelkimi naprawami związanymi z serwisem roweru świadczymy usługi takie jak:
- ekspertyza rowerów powypadkowych, wycena napraw, naprawa
- naprawa kół po wypadkach (mocno skrzywionych)
- kontrola geometrii ramy i prostowanie widelca przedniego i tylnego (stalowego i aluminiowego)
- gwintowanie mufy suportu ramy (BSA i ITAL), otworów na bidony, otworów na pedały w korbie, rury sterowej widelca (1' i 1,1/8')
- planowanie mufy sterowej i suportowej ram rowerowych
U nas wycena naprawy możliwa zawsze przed jej wykonaniem. Cena nigdy Cię nie zaskoczy.
Udzielamy GWARANCJI ROZRUCHOWEJ 1 miesiąc na wszystkie naprawy serwisowe.
Witamy na stronie!
Serwis rowerowy działa od końca 2010 roku. Rowery i kolarstwo to pasja, która trwa już 20 lat. W między czasie ewaluowała i rozwijała się. Obecnie serwis znajduje się na osiedlu Mieszka I w Rzeszowie. Jest bardzo dobrze wyposażony, dzięki środkom unijnym. Naprawiamy, modernizujemy, szybko diagnozujemy usterki. Konkurencyjne ceny i elastyczność to również nasze zalety.
N 50° 1' 39.3" E 22° 1' 25.6"
Naprawiamy rowery:
- Szosowe (kolarki)
- Górskie (MTB)
- ATB
- Trekking
- City (Miejskie)
- Enduro
- Freeride
- DH
- DJ (Dirt Jump)
- Dual
- BMX
- Cruiser
- Dziecięce
Poza wszelkimi naprawami związanymi z serwisem roweru świadczymy usługi takie jak:
- ekspertyza rowerów powypadkowych, wycena napraw, naprawa
- naprawa kół po wypadkach (mocno skrzywionych)
- kontrola geometrii ramy i prostowanie widelca przedniego i tylnego (stalowego i aluminiowego)
- gwintowanie mufy suportu ramy (BSA i ITAL), otworów na bidony, otworów na pedały w korbie, rury sterowej widelca (1' i 1,1/8')
- planowanie mufy sterowej i suportowej ram rowerowych
U nas wycena naprawy możliwa zawsze przed jej wykonaniem. Cena nigdy Cię nie zaskoczy.
Udzielamy GWARANCJI ROZRUCHOWEJ 1 miesiąc na wszystkie naprawy serwisowe.
© Copyright Pinarel - Serwis - wszystkie prawa zastrzeżone | 507 760 710, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.