Autoryzowana Stacja Obsługi

Pinarel - Serwis jest autoryzowaną stacją obsługi takich marek jak Arkus, Romet i Univega. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zgodnie z normami producentów. Oferujemy szybkie terminy realizacji i uczciwe podejście do każdego przypadku.

 

 

Realizacja naprawy gwarancyjnej:

 

1. Dostarczenie roweru do serwisu.

Należy zabrać ze sobą dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Dla osób, które zakupiły rower drogą internetową bezpośrednio od producenta firmy Arkus&Romet Group, wystarczy faktura zakupu.

 

2. Kwalifikacja naprawy gwarancyjnej

Jeżeli uszkodzenie wynikło z winy producenta (szczegóły w karcie gwarancyjnej), rower zostanie naprawiony na miejscu (o ile będzie to naprawa drobna).  W innym przypadku należy go pozostawić razem z kartą gwarancyjną. Naprawy gwarancyjne realizowane są priorytetowo. Czas jej wykonania najczęściej zamyka się w czasie jednego tygodnia (jeżeli jest konieczność wymiany uszkodzonych części) lub trwa krócej (1-2 dni dla napraw bez konieczności wymiany części).

 

 3. Odbiór roweru z serwisu

Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej kontaktujemy się telefonicznie z Klientem i informujemy o gotowości do odbioru roweru.

 

 

              

 


 

UWAGA PROMOCJA

Twój nowy rower otrzymany kurierem nie jest do końca sprawny?

Sprzedawca z marketu nie przygotował go właściwie do jazdy przed sprzedażą?

Przyjdź lub skontaktuj się z nami i niewielkim kosztem przygotuj go do jazdy.

Zaufaj doświadczeniu autoryzowanej stacji obsługi

Dowiedz się więcej